16 Şubat 2017’de çıkışını gerçekleştiren oyunda İngilizce’ye arayüz, seslendirme ve alt yazı olarak tam destek sağlanırken, Türkçe ve diğer diller oyunda maalesef desteklenmiyor.

Kubrick film teorisi ayrıntıyla fetişleşir. Stanley Kubrick, nesneleri, setleri, kostümleri ve daha pek fazlasını düşünülemez boyutlara uyarlayacak sahne direktörlerinin sayfalarına sayfalar yazmakla ünlüdür. İzleyiciler filmlerini sadist incelemeyle tekrar izleyecekleri gibi her filmin filmlerini tekrar tekrar izleyecekleri her sahnenin her yönünden tüm bilgileri ayıklayacakları gibi, sahte fotoğrafçılık konusundaki bu ustalık boşa değildi, çünkü Kubrick her pervaneyi, her kostümünü ve kostümünü yapacaktı. Her set sızdıran sünger gibi içeriği sızdırıyor. Bucket Detective oyunu, gerçekten ayrıntıları görmek ve çözmek için iyi bir oyun. Oyunun oynanabilir dünyası tamamen bir şehir merkezi malikanesinde bulunur. Emin olun ki her saniye alacağınız mükemmel görsel ayrıntıları kaçırmak istemeyeceksiniz. Bunun yanı sıra Bucket Detective’nin içerdiği inanılmaz sesler de oyunu parlatan detaylardan birisi. Konakta dururken, uzaktan uçan sinekler, zayıf bir klima sesi, ahşaplardan çıkan sesler, uzaktan gelen ayak sesleri, kapı krikoları, aklınıza gelebilecek her türlü detay eklenmiş.

Görsel dekor da aynı derecede etkilidir. Salonlar, gerçeküstü bir deneyim kazandırırken, ortamın gerçek olduğunu ikna etmek için minimalist minimalizmin haklılığına sahipler. Vahşice beyaz duvarlar repetetif ve soyut tablolarla (yaratıcı tarafından elle çizilmiş) boyanır ve sıklıkla eşit derecede beyaz çatallar, tabaklar ve kahvelerle oyuna bolca detay katılmış. İleriye gitmeden önce seviye tasarımının iki özel yönüne geçmek isterim: tapınaklar ve kitap başlıkları. Hıristiyanlıktan etkilenen tapınaklardan çok kadın yaratım sisteminin masonik temelli kavramlaştırmalarına ve tamamen dokunuşlu dokunaçların oluşturduğu sevecen tavizlere saygı duyan kült temalı birtakım unsurlardan çok az şey var. İnteraktifti.

Karakterimiz Gwen Sleeveless, bir zavallı karakter. Çılgınca bir kültün hizmetçisi olarak terk edilen bir çocuğun trajik hikayesini bizlere ulaştırıyor. En azından bedensel olarak onunla hiç tanışmazsın, oyunun sonunda mümkün olan her şeye sahip olacaksın. Bu karakterin diyalogunun ve sesi hareketin arkasındaki yazı onu hayata geçirir. “Gwen Kutuları”, dergi sayfaları ve “Çöp Odası” hepsi onun kim olduğuna dair inanılmaz içsel imgeler yaratıyor. Neredeyse onu resimleyebiliyordum.

Oyununun geliştiricisine ve bu tür oyunların devamına destek olmak için satın aldığım bir oyun oldu. Bu oyun sadece şahane bir nedenden ötürü değil, ne olursa olsun, açıkçası, oynamak için çok değerli bir şey olduğu için değil, inanılmaz bir tecrübe oldu. Oyunu oynarken çok fazla bir şey düşünmeyin ve çok fantastik bir oyundan içeriye adımınızı atın.

 

CEVAP VER